mandag den 8. juni 2009

MY BABY IS HOME!


(klik på billedet for større version)

Så er min Alexander Wang inspirerede kjole fra TOPSHOP endelig kommet hjem - har ventet i spænding siden jeg trykkede buy. Jeg har købt den i 36 (UK 8), men har været noget i tvivl omkrng størrelse, men til al held passer den perfekt - dejligt!

Jeg tror jeg vil style den med en lang tank top i hvid eller sort indenunder, da det ellers blive lige lidt for vovet til mig (specielt når mønsteret kun er på forsiden). Et par rå sorte ankel støvler, en cluth under armen og en herreblazer ud over, til de kølige sommernætter og en drink i hånden.

2 kommentarer:

  1. Topshop tager varer retur, du skal bare sende dem retur til england. Det har jeg gjort masser af gange.

    SvarSlet
  2. Ups.. Ja, det har du helt ret i. Det er mig der har misforstået hvad de skriver. Var lige inde og kigge en ekstra gang.

    Men tak for hjælpen.

    /Ellen

    SvarSlet