fredag den 24. juli 2009

LOVE AT FIRST SIGHT


Jeg ville virkelig ikke have noget i mod at eje disse fra sko fra Givenchy Fall Winter 09 - specielt den sorte udgave er lige mig. Men desværre tror jeg det er en smule for optimistisk at satse på, at økonomien er til det ..
Heldigvis for mig, og sikkert også en masse andre, har Topshop lavet en ligende model, som garanteret er lidt mere budget venlig, desværre kunne jeg ikke finde en pris på skoen.

I really would not mind owning these shoes from the Givenchy Fall Winter 09 - especially the black version, it it amazing! But unfortunately I think it is a little too optimistic to believe there is room for them in my budget..
Fortunately for me, and probably a lot of others, Topshop has created a similar model, which is guaranteed a little more budget friendly, unfortunately I could not find a price estimate.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar