tirsdag den 21. juli 2009

ONE TOUGH COOKIE!




Siden i onsdags hvor det virkelig gik op for mig, at jeg absolut ikke har nogle penge tilbage, er jeg begyndt at cykle en hel del, da jeg jo ikke har penge til busbillet/buskort. Men jeg blev dog først lige nødt til at give min cykel en "mindre" omgang rystbehandling og kæden trængte også godt og grundig til at blive smurt. Jeg har faktisk ikke lavet så utroligt meget den sidste uge, men jeg blev alligevel nysgerrig om hvor langt jeg egentlig har cyklet. Jeg har været inde hos min veninde 2 gange, som bor i Kastrup (bor selv i Dragør), en tur til Frederiksberg og tilbage igen, og sidst, men ikke mindst, ind til en af mine venner 2 gange, som bor på Amagerbrogade.
Alt i alt har jeg cyklet 84,86 KM!! og så er der jo alt det løse oveni + det har sparet mig for 182 kr(!) Det vist også en del om hvor dyrt det er at kører med den offentlige trafik..

Syntes selv jeg er ret sej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar